Wij zijn er klaar voor. - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor. - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor.

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

20 November 2014 | Nederland, Dongen

Wij zijn er klaar voor.

De laatste was hangt te drogen en het huis is voor 2 maanden schoon gemaakt.

De koffers zijn ingepakt. Het was wel passen en meten maar met hulp van mijn gewicht erop zijn ze toch dicht. Het is maar goed dat wij nu meer dan 20 kg mee mogen nemen, anders had er veel thuis moeten blijven. Maar Karsten en Verena de pepernoten zitten er in hoor! Voor wat er niet meer bij paste, hebben wij nog een extra rugzak mee zodat ook de evergreen mee kan.

Nu nog 1 nachtje in ons eigen bed en 2 nachtjes in het vliegtuig slapen voordat wij Astrid, Mark, Verena en Karsten weer in onze armen kunnen sluiten. De tijd kan niet snel genoeg gaan en wij hopen dat de reis goed verloopt zodat wij zondag om 11.45 uur - plaatselijke tijd - in Townsville aankomen.

Het volgende verslag volgt na een lange reis vanuit Australië

• 20 November 2014 - 16:15

Agnes:

Wij wensen jullie een hele goede reis en blijven jullie volgen.

• 21 November 2014 - 01:28

Mark En Astrid:

De kinderen zijn al zenuwachtig en kunnen niet wachten tot het zondag is. Ik ben benieuwd of de pepernoten en de evergreen koeken het de Eerste week overleven. De school heeft een uitzondering gemaakt en jullie zijn van harte welkom bij de afstuderen ceremonie van Verena's lagere school. Mocht het zover komen, dan kunnen jullie ook over twee jaar Karsten's afstuderen ceremonie mee maken.

Jullie bed staat al klaar. Bereid je maar voor op een letterlijk warm welkom in Townsville. XXXX

• 22 November 2014 - 13:36

Peter:

goede reis

• 23 November 2014 - 14:01

Trudy En Hans :

Het is nverlopenmiddag 14.00 uur
    het is nog te vroeg om al iets van jullie te lezen maar wij waren benieuwd of de reis
    Goed is verlopen groetjes en vooral genieten van elkaar x x x

• 23 November 2014 - 14:03

Trudy En Hans:

Het is nu zondagmiddag moet het zijn hi hi