Tweede week - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Tweede week

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

04 December 2014 | Australië, Townsville

Maandag 1 dec.

Als het in Nederland steeds kouder wordt, is hier de temperatuur aan het stijgen.

Astrid, Theo en ik beginnen met het opzetten van hun eigen tent om te kijken of hij compleet is voor de vakantie. Deze kan dan ook gebruikt worden voor Verena haar verjaardag partijtje.

Het enige wat gerepareerd moet worden zijn een paar stokken en het grondzeil. Theo zorgt voor de stokken en ik neem het grondzeil voor mijn rekening.
Als Theo s, middags stokken maakt om deze als reserve mee te nemen, maak ik intussen het verslag en werk ik de was van het weekeinde weg.

Astrid en ik zetten nog een stukje tuin af met gaas omdat de kippen de jonge plantjes steeds omwoelen. De 22 kippen en 5 eenden mogen in de middag lekker rondscharrelen in de tuin.

Dinsdag 2 Dec
Astrid moet om 9.15 uur in de stad zijn en zet Theo en mij af in Stockland. Dit is een heel groot winkelcentrum in Townsville. Na anderhalf uur komt Astrid hier ook naar toe en kunnen wij de laatste Sinterklaas inkopen doen.

Woensdag 3 dec.

Vandaag begint Theo wat afvalhout te verwerken. Hij knutselt twee tafeltjes in elkaar om op het terras erbij te zetten. Ze kunnen ook als krukje gebruikt worden.
Astrid en ik storten ons op het inpakken van de cadeautjes voor Sinterklaas.

Om 15.00 uur gaan wij Karsten en Verena uit school halen en rijden door voor Karsten zijn sport, Choi Kwang Do. Als hij hier klaar is gaan wij naar Mac Donald om te eten, om daarna weer naar school te rijden voor het zingen van de Kerst liederen.

• 04 December 2014 - 08:16

Agnes:

Zo, dat heeft Theo knap in elkaar geknutseld !

• 04 December 2014 - 09:18

Thérèse Verhoeven:

Hallo Corry en Theo,

Jullie verslag tot nu toe gelezen. Het klinkt hartstikke goed allemaal: geweldig om weer bij elkaar te zijn, lekker meedraaien in het huishouden en je nuttig maken met allerlei klusjes, voorbereiden op het Sinterklaasfeest en de vakantie! Wat wil je nog meer?
    Geniet er met volle teugen van!
    Wij blijven het volgen.
    Veel groeten voor de hele familie.

Jac en Thérèse.

• 04 December 2014 - 10:25

Richard:

ziet er weer allemaal stralend uit.
    Mooie surprise gemaakt pap :-)

Wij hebben gisteren al (een geslaagd) sinterklaasfeest gehad dus Sint en Piet kunnen nog op tijd bij jullie zijn.
    Veel plezier