Christmas Carols - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Christmas Carols - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Christmas Carols

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

05 December 2014 | Australië, Townsville

Woensdag 3 dec. vervolg.

Wanneer wij weer terug op school zijn trekt Verena zich meteen terug om haar voor te bereiden op het optreden. Wij zoeken intussen een plaatsje in de mensen menigte.

Mooi op tijd beginnen ze met het programma en worden wij welkom geheten op deze kerstavond.

Het orkest komt het podium op en Verena speelt hierin de positie van eerste klarinet.
Dan komen alle klassen aan de beurt om de kerstliederen die ze ingestudeerd hebben te laten horen.

Verena heeft halverwege ook een optreden van het schoolkoor, waar zij ook in zit.

Karsten vind het wachten maar niets en vermaakt zich intussen op zijn eigen manier.
Als hij dan aan de beurt is zingt hij uitbundig mee en geniet er zichtbaar van.
Jammer dat het voor de foto’s al te donker wordt vandaar de mindere kwaliteit.
Als Verena in de laatste groep klaar is met zingen gaan wij om 21.00 uur weer naar huis.

Donderdag 4 dec.

Vandaag hebben wij een rustig dagje en hebben niets bijzonders op het programma staan.

Wel wensen wij iedereen een fijne Sinterklaas viering.

• 05 December 2014 - 11:26

Ria:

Jammer dat Verena zover weg zit....wij zouden bij ons orkest best wat jonge leden kunnen gebruiken!