Oud en nieuwjaar - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Oud en nieuwjaar - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Oud en nieuwjaar

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

06 Januari 2015 | Australië, Townsville

Woensdag 31 Dec. Oudejaar

De laatste dag van het jaar gaan Astrid met Karsten en Verena de boodschappen in huis halen. Theo en ik zorgen ervoor dat het huis weer schoongemaakt is als ze terug komen.

Karsten en Verena willen dit jaar op blijven om oud en nieuw te spelen. Dit is de eerste keer dat ze dat doen.
Er worden verschillende spelletjes gespeeld en Karsten krijgt steeds meer moeite om zijn ogen open te houden. Er wordt dan toch maar besloten om naar bed te gaan met de toezegging dat wij hem om 23.30 uur wakker maken.
Zelfs dan kan hij zijn ogen niet open houden.

Verena daar in tegen heeft het heel de avond volgehouden en was trots op zich zelf dat het gelukt is.
Om 24.00 uur wordt er door Karsten en Verena “vuurwerk”afgestoken. Verder hebben wij genoten van de tv beelden van het vuurwerk van Sydney. Hier wordt particulier geen vuurwerk afgestoken.
Zo zijn wij weer gestart in een nieuw jaar.

Donderdag 1 Jan. 2015-01-06

In de morgen valt er wat regen, zoals Mark al had voorspeld, Het regen seizoen begint
In de middag klaart het weer op en gaan Theo en ik een wandeling maken. Er zijn wel donkere luchten, maar wij houden het droog. Verder een rustige dag.