Kerstwens - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Kerstwens - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Kerstwens

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

23 December 2014 | Australië, Townsville

Dinsdag 23 Dec.

Vandaag zijn wij gezond en bruin terug gekeerd van onze vakantie in de outback. Verdere verslagen volgen nog.
Wij wensen Familie, vrienden en kennissen hele fijne kerstdagen.

• 23 December 2014 - 11:52

Luuk:

Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en een goed begin van 2015,en verder nog een fijn verblijf.

• 23 December 2014 - 14:48

Agnes:

Mooie foto! Jullie ook fijne dagen. En jij, Corry, aan het werk. Kom maar op met die verhalen uit de outback.

• 23 December 2014 - 16:28

Peter:

fijne dagen jullie daar, bedankt voor het kaartje, leuk dat je daar nog aan hebt gedacht.
    mooie foto allemaal op zijn kerst best, lekker hollands

• 23 December 2014 - 21:12

Jac En Therese:

Bedankt voor jullie kerstkaart uit Australië. ;) Ook voor jullie allen fijne feestdagen. Voor Corry en Theo nog een mooie voortzetting van het verblijf daar.

• 23 December 2014 - 22:17

Ria En Ad:

Ook voor jullie fijne kerstdagen; hebben jullie dit jaar speciaal voor blauw gekozen? Staat wel goed!

• 23 December 2014 - 23:11

Jan En Marrie:

Wij wensen jullie ook ontzettende fijne feestdagen en een gezond 2015.

• 24 December 2014 - 20:17

Fam. Van 't Wout:

Wij wensen jullie hele gezellige kerstdagen en een gezond en gelukkig 2015. Geniet van jullie verdere vakantie.