Terug naar huis. - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Terug naar huis. - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Terug naar huis.

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

02 Januari 2015 | Australië, Townsville

dinsdag 23 Dec.

Vandaag gaan wij weer terug naar Townsville. Dit is een rit van 381 km.
Nadat wij ons laatste ontbijt op hebben, worden de tenten opgeruimd en de spullen weer in de auto geladen.
Dan drinken wij nog een kopje koffie en vertrekken om 9.30 uur, met een temperatuur van 33 gr. weer naar huis.

Onderweg valt Verena, bij Astrid en mij in de auto, lekker in slaap.
Karsten, die bij Theo en Mark in de auto is, kan zijn ogen ook niet open houden, dus kunnen wij lekker doorrijden.

Als wij om 14.10 uur in Townsville aankomen, bij een temperatuur van 32 gr. kunnen wij de kampeerspullen weer opruimen. De grote blauw-grijze tent heeft zijn dienst gedaan en word afgeschreven.

In de avond gaan wij lekker uit eten, zodat Astrid ook nog even vrij is van koken.

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie in de outback.

• 02 Januari 2015 - 09:04

Agnes:

It's good to be back from the outback . Het was een hele ervaring. Dat hebben jullie toch maar mooi meegemaakt.

• 02 Januari 2015 - 21:17

Ria:

Waren jullie al eerder in de outback geweest? Het was zeker de moeite waard.

• 03 Januari 2015 - 18:34

Richard :

Veel reizen maar was wel de moeite waard aan de foto's te zien. Veel plezier nog de laatste weken