Verjaardag Verena - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Verjaardag Verena - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Verjaardag Verena

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

12 December 2014 | Australië, Townsville

Donderdag 11 Dec.

Vandaag word Verena 13 jaar.

Voor ze naar school gaat zingen wij haar toe en krijgt zij haar cadeautjes.
Een mooie zilveren ring van papa, mama en Karsten.
En een Telefoon van Theo en mij.
Ook heb ik nog een kaart geborduurd die als schilderijtje weggezet kan worden. Verena is nl. gek met paarden.

Terwijl de kinderen naar school zijn, gaat Theo het stukje gras maaien bij de uitloop. Verder is het niet nodig want al het gras is dor.
Ook brand hij de laatste losse bladeren op in de vuurplaats om alles schoon achter te laten als wij weg gaan.
Ik werk intussen de laatste was weg voor de vakantie. Astrid is met Verena op controle bij de oogarts.

In de avond gaan wij voor Verena haar verjaardag lekker uit eten.

Vrijdag 12Dec.

Vandaag is een dag om alles klaar te maken voor de vakantie.
Wij vertrekken zaterdag 13 Dec. vroeg in de morgen, de outback in.

Het is de bedoeling dat wij naar Richmond rijden. Vandaar naar Cloncurry, Winton, Longreach en Hughenden. (dit voor degene die hier de weg een beetje kennen)

Verder verslag komt pas na de vakantie, want wij hebben in de outback weinig of geen internet.

• 12 December 2014 - 07:34

Agnes En Kees:

Bekend terrein voor ons. Geniet er van. Zijn geen plaatsen waar je vaak komt!

• 12 December 2014 - 07:48

Richard:

Heel veel plezier op vakantie (wordt een mooie rondrit...)

• 12 December 2014 - 08:07

Luuk En Coby:

Beste Luitjes.
    Geniet er maar lekker van .⛺️

• 12 December 2014 - 08:49

Agnes:

Reken er op dat het warm is en neem vooral voldoende deet mee!! Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen. Het is beslist de moeite waard.

• 13 December 2014 - 00:07

Jan En Marrie:

Verena is lekker verwent met haar verjaardag mooie cadeau,s hoor.
    we wensen jullie een hele mooie vakantie en veel plezier met elkaar.
    groetjes Jan en Marrie

• 16 December 2014 - 16:19

Trudy En Hans:

In de eerste plaats hog gefeliciteerd met de verjaardag van Verena
    zij is gelijk jarig met mijn broer Bram
    we zien aan de foto's dat het jullie weer super bevalt bij de kinderen
    houden zo en vooral genieten .
    veel liefs van ons x x x
    Hans en Trudy

• 22 December 2014 - 13:25

Henny- Jan.:

Dat zien we nooit op de camping Theo achter het grasmachien . 2 jaar geleden is een aan zee gevonden kokosnoot geplant maar zo te zien hoeft Theo de helm niet op . niet om dat hij zaagsel in zijn hoofd heeft wij weten wel beter heel veel plezier in de outback we kijken weer uit naar de foto,s je te zien rijden op een Kangoeroe met je voetjes in de buidel het mag natuurlijk ook een Struisvogel zijn. dat lijkt me heel leuk. groetjes aan iedereen van Henny en Jan.

• 22 December 2014 - 15:54

Arie En Corrie:

Corry en Theo,

Wij weten niet, wanneer jullie terug zijn van je kampeervakantie in de outbag, maar wij wensen jullie, samen met je familie, hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2015.

Groetjes van Arie en Corrie.