Voorbereidingen voor onze reis. - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor onze reis. - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor onze reis.

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

30 Oktober 2014 | Nederland, Dongen

Het was even puzzelen maar het is weer gelukt om een reisverslag te kunnen maken.
Hiermee willen wij jullie op de hoogte houden van onze activiteiten in Australie.

Op dit moment zijn wij druk bezig om de spullen van het kampeerseizoen weer op te ruimen en de nodige inkopen te doen voor de wensen van de kinderen wat we allemaal mee moeten nemen.
Het voornaamste is wel de Nederlandse spullen zoals drop en pepernoten. Verder komen daar de nodige cadeautjes bij die ik hier niet kan vermelden.

Het wordt voor ons weer een spannende reis omdat wij een hele andere route hebben.
Wij vertrekken op vrijdag 21 nov. om 21.45 uur vanaf Schiphol naar Abu Dhabi.
Van daar naar Sydney en dan het laatste stuk naar Townsville waar wij, als alles zonder vertraging verloopt, op zondag 23 nov. om 11.45 uur aankomen.
Als ik dit zo zit te schrijven kan het niet snel genoeg 21 november zijn en verheugen wij ons weer op het weerzien van de kinderen.

• 30 Oktober 2014 - 17:20

Corrie En Henk:

Wel een beetje jaloers dat jullie de kinderen en kleinkinderen snel weer gaan zien
    Geniet van de voorbereidingen en we blijven jullie volgen

• 30 Oktober 2014 - 17:46

Agnes:

Geniet van de voorbereidingen, dat hoort er ook bij, maar ik snap dat het nu niet snel genoeg afreistijd kan zijn.

• 01 November 2014 - 09:41

Ria:

Zou best een keertje mee willen......lijkt me leuk!

• 02 November 2014 - 10:55

Peter: