Het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

16 November 2014 | Nederland, Dongen

Het aftellen kan beginnen.

Ja Astrid, het is nog maar 5 nachtjes slapen voor ons, voordat wij vertrekken. Voor jullie nog 7 nachtjes slapen dat je ons mag ophalen op het vliegveld in Townsville en niet zo als jij dacht nog een week later.

Deze week kunnen wij besteden aan de laatste klusjes die nog gedaan moeten worden.

Zo heb ik een nieuwe foto camera moeten kopen omdat de andere het begeven heeft. Nu nog uitzoeken hoe deze werkt, want een verslag zonder foto’s is ook niets.

De spullen die mee moeten zijn allemaal gekocht en verzameld op het bed. Nu nog proberen om alles in de koffers te krijgen. Wij mogen deze keer 10 kg. per persoon meer meenemen dus zeg ik telkens, dat kan ook nog mee! Het is wel de vraag of het allemaal past, anders zal ik toch nog wat cadeautjes thuis moeten laten, wat dan weer niet leuk is voor de kids.

De reis papieren zijn allemaal binnen en zullen deze nog even doorsturen naar Astrid en Richard zodat ze van het vluchtschema op de hoogte zijn.

Donderdag komt het laatste verslag voor wij vertrekken.

• 16 November 2014 - 15:29

Agnes:

Spannend!

• 18 November 2014 - 14:00

Peter:

Het begint op te schieten, onze zwager en schoonzus zijn net terug, en het is volgens hun goed toeven daar

• 20 November 2014 - 16:34

Luuk En Coby:

Wij wensen een fijne reis en een fijn verblijf bij de kinderen.

• 21 November 2014 - 01:33

Mark En Astrid:

Sinterklaas papier...check, evergreen koeken...check, hagelslag en vlokken....check, drop...check, pepernoten...check

Wat nemen jullie een hoop kleding mee?! Geen wonder dat alles met moeite in de koffer past :-D