Het vertrek - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

24 November 2014 | Nederland, Dongen

Donderdag 20 nov.

Vanmiddag zitten wij te wachten op een telefoontje van de taxicentrale die tussen 16.00 uur en 18.00 uur belt om te laten weten hoe laat wij vrijdag opgehaald worden. Als wij om 18.30 uur nog niets hebben gehoord bellen wij zelf maar even en wat blijkt, wij staan niet op de lijst. (Foutje.) Na een paar telefoontjes heen en weer wordt ons verteld dat wij vrijdag om 17.00 uur worden opgehaald.

Vrijdag 21 nov.

De eerste keer in deze herfst staan wij op dat het buiten wit ziet van de vorst. Voor ons een heerlijk gevoel om naar de warmte te gaan.

Na het foutje van de taxi staat deze precies om 17.00 uur voor de deur en kunnen de koffers ingeladen worden en gaan wij richting Schiphol. De lange reis kan beginnen.

Als wij om 20.00 uur door de douane gaan, gaat het ook fout. Ik had op het laatste moment nog een cadeautje voor Astrid en Mark gekocht en in de handbagage gedaan omdat de koffers al vol zaten. Geen erg meer in dat het vloeistof is (douche schuim) dus belande daar het pakje van Astrid in de prullenbak. Raar dat het pakje van Mark wel door mag, maar ik heb er maar niets van gezegd.

Wij vertrekken mooi op tijd en met een half uur vertraging komen wij aan in Abu Dhabi.

• 24 November 2014 - 08:20

Agnes:

ik wil de pret niet bederven, maar het was maar één nacht koud hoor. Het weekend was weer lente-achtig. Maar jullie hebben het vast warmer . :)