vervolg vertrek - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu vervolg vertrek - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

vervolg vertrek

Door: corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

25 November 2014 | Australië, Townsville

Vervolg vertrek

Zaterdag 22 nov.

Bij de douane in Abu Dhabi was het een chaotische toestand. Theo is daar zijn riem van de broek kwijt geraakt en ik moest 3 x door het poortje. Dit bleef af gaan en werd ik doorgestuurd naar de politie. Deze zag ik niet dus ben ik gewoon doorgelopen. Later zag ik dat het een man was in een lang wit gewaad met het woord politie achterop.

Bij de gate aangekomen wordt de handbagage gecontroleerd en daar moet ik de douche schuim die ik voor Mark mee heb genomen achterlaten. Ik balen, dat was het tweede cadeautje al. Als ik het toch mee wilde nemen kon ik de handbagage in laten checken. Dat hebben wij toen maar gedaan. Met een half uur vertraging zijn wij vertrokken naar Sydney.

Zondag 23 nov.

Terwijl, na een lange rit, het ontbijt wordt geserveerd begint het langzaam dag te worden en zijn wij nog ruim 1.30 uur verwijderd van Sydney. Wij genieten van een prachtige zonsopkomst van Australië die veel weg heeft van de regenboog kleuren.
Op de luchthaven van Sydney aangekomen duurt het 1 uur voor dat wij door de douane zijn. Hier zijn wij zonder problemen doorgekomen.

Nu nog even overstappen en dan volgt het laatste stukje naar Townville.
Ondanks dat wij een overstap minder hebben vind ik de reis lang duren. Dit komt denk ik door dat ik niet geslapen heb. Theo is nog wel wat weggedommeld.
Maar alles is vergeten als wij op het vliegveld in Townsville op de juiste tijd aankomen.

Daar staan de kinderen al op ons te wachten en het welkom is weer heel intens, en wat zijn ze weer groot geworden vooral Verena.
Nu nog even de koffers ophalen en de rit naar huis kan beginnen.

Hier aangekomen zien wij hoe ook de beplanting in de tuin gegroeid is en worden de eieren van de kippen (22) en eenden (5) geraapt. Intussen is het brood gebakken voor de lunch en hebben de kinderen alle tijd om bij te praten.

In de middag begint Karsten vast het hout te hakken zodat s’avonds het vuur aan kan voor de bbq.

Als afsluiting van de dag worden er nog Sinterklaas liedjes gezongen en kan de schoen gezet worden.

  • 25 November 2014 - 08:31

    Agnes:

    In ieder geval weer goed aangekomen en een warm welkom gehad. Nog even bijslapen en dan genieten van het samenzijn.

  • 25 November 2014 - 10:21

    Peter:

    fijn als je zo verwelkomt wordt, geniet van de tijd daar. Al lees ik op Facebook dat er nogal wat stukgaat terwijl jullie daar zijn, Heb je wat te doen Theo.

  • 25 November 2014 - 13:58

    Marion Rook:

    Nu lekker genieten

  • 28 November 2014 - 07:42

    Richard:

    Zooo Verena is zeker een hele dame geworden.
    Leuk om de fotos weer te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Theo en Corry

VOOR de vierde keer brengen WIJ EEn Bezoek AAN Astrid, Mark, Verena en Karsten in Australie.

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 78140

Voorgaande reizen:

21 November 2014 - 19 Januari 2015

Vijfde reis naar Australie

Landen bezocht: