Verena haar verjaardagfeestje - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Verena haar verjaardagfeestje - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Verena haar verjaardagfeestje

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

06 December 2014 | Australië, Townsville

Vrijdag 5 Dec.

Vandaag viert Verena haar verjaardagsfeestje met een sleepover in de tent.
Er zijn 3 vriendinnen uitgenodigd die om 16.30 uur arriveren.
Als ze er alle 3 zijn gaan ze naar de keuken en kan Verena met haar vriendinnen beginnen met het maken van een pizza. Ze kunnen dit naar eigen smaak opmaken.

Terwijl de pizza’s in de oven staan gaan ze naar buiten om een schat op te graven die Verena en Kimberly een jaar geleden begraven hebben in de tuin.
En ja hoor, ze kunnen hem na enig schepwerk toch terug vinden.
Intussen zijn de pizza’s klaar en kunnen ze gaan eten.

Na het eten gaan ze naar Verena haar kamer om de cadeautjes uit te pakken.
Intussen maakt Mark het vuur aan zodat ze marshmallows kunnen roosteren in het vuur.
Nadat ze lekker bij het vuur hebben zitten keuvelen komen ze naar binnen om een film te kijken
Om 23.00 uur trekken zij zich terug in de tent om te slapen. (niet dus.)

De volgende morgen worden ze gewekt met een ontbijtje. Ze zijn allemaal nog niet helemaal wakker, dus is het vrij rustig aan tafel.

Nadat ze zich hebben opgefrist gaan ze naar de keuken om muffins te maken. Deze worden later versierd en opgegeten.

Na een geslaagd logeerpartijtje worden ze om 11.00 uur weer opgehaald.

Mark en Theo beginnen buiten de tent op te breken, terwijl Astrid en ik het binnen even opruimen en dweilen, zodat wij vanmiddag het Sinterklaasfeest kunnen vieren.

• 06 December 2014 - 10:43

Agnes:

Dat was al vast een gezellig feestje, nou de verjaardag nog. Leuk hè, om daar bij te zijn.

• 06 December 2014 - 12:37

Jan En Henny:

Verena vanharte gefeliciteert met je verjaardag we hopen dat de Sint leuke kado,s heeft gebracht en dat Americo blij was met zijn hoefijzers die Opa zo mooi heeft schoon gemaakt. groetjes aan jullie allemaal jan en henny