Het Sinterklaas feest - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Het Sinterklaas feest - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Het Sinterklaas feest

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

08 December 2014 | Australië, Townsville

Zaterdag 6 Dec.

Nadat alles is opgeruimd van Verena haar feestje, moeten er nog een paar boodschappen gedaan worden in de kampeerwinkel. Het is de bedoeling dat wij zaterdag 13 Dec de outback intrekken om te gaan kamperen, dus moeten de spullen wel in orde zijn.

Karsten zit vol spanning of intussen Sinterklaas al is geweest en kan niet snel genoeg terug naar huis.

Helaas zal hij nog even moeten wachten. Het is de bedoeling om in de avond de pakjes te doen, maar het weer werkt niet mee. Na ruim een half jaar zonder regen, krijgen wij nu een onweersbui. Dit op zich is niet zo erg, was het niet zo dat er enkele pakjes buiten zijn verstopt. Dus word er besloten maar meteen met het Sinterklaasfeest te beginnen. Dit tot grote vreugde van de kinderen die als ze geroepen worden een grote zak vol cadeautjes zien staan.
In de vorm van een spel worden dan de pakjes uitgepakt. I.V.M. de regen worden in het begin eerst de “fop pakjes” gedaan zodat ze de echte cadeaus buiten moeten zoeken.

De kinderen ( en grote) zijn erg enthousiast over wat Sint allemaal weer heeft gebracht.

Karsten blij met o.a. zijn lego en sterren hemel. Ook een boek hoe je moet breien want hij wacht al lang tot ik zou komen, om hem breien te leren.

Verena krijgt o.a. loom elastiekjes en een boek om te leren haken. Ook zijn er volop knutselspullen zodat ze samen met mij kaarten kan maken en andere dingen kan knutselen.

Mark blij met zijn Nederlandse boeken en tuingereedschap. Ook de grillplaat voor het buitenvuur is heel welkom.
Voor Astrid zijn er verschillende kledingstukken en sfeerverlichting.

Ook Theo en ik zijn niet vergeten. Theo krijgt o.a. een nieuwe muis voor de computer, een fles wijn en zakdoeken. Ik ben erg blij met een nieuwe horloge en knutselspul.

De chocolade letters worden door Karsten en Verena meteen verorberd.
Al met al weer een geslaagd Sinterklaasfeest.

• 08 December 2014 - 09:31

Agnes:

Allemaal weer goed verwend!