Dag na Sinterklaas - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu Dag na Sinterklaas - Reisverslag uit Townsville, Australië van Theo en Corry Groen - WaarBenJij.nu

Dag na Sinterklaas

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Theo en Corry

09 December 2014 | Australië, Townsville

Zondag 7 Dec.

Het is fijn dat het vandaag zondag is en de kinderen kunnen nagenieten van het Sinterklaas feest.
Mark, Theo en Karsten beginnen, om de beurt, met het oppompen van het nieuwe zwembad.
Karsten is de eerste die zichzelf verblijd met een cocktail in het zwembad.

Verena, Astrid en ik beginnen met het maken van een kerstkrans van boterhamzakjes.

Daarna ga ik Verena helpen met het maken van Kerstkaarten.

Karsten kan niet wachten, als hij uit het zwembad komt, om te leren breien. Het is nog altijd: insteken, omslaan, doorhalen, af laten gaan. En wonder boven wonder heeft hij het gelijk door. Ik vind het heel knap dat een jongen van 10 jaar het zo snel kan.

In de middag zoeken wij met vieren even verkoeling in het zwembad, terwijl Mark en Theo genieten van een pilsje op de patio.

Na het zwemmen word er nog een spelletje Cluedo gespeeld, wat Sint ook heeft meegebracht.

Als Astrid dan de keuken in gaat om voor het eten te zorgen, en Mark de bbq aanmaakt, ga ik proberen om Verena wegwijs te maken in het haken.
Dan word het tijd om te gaan eten en kunnen wij terug kijken op een geslaagd Sinterklaas weekeinde.

• 09 December 2014 - 07:36

Kees:

Het ziet er daar weer gezellig uit. En, bijna kamperen in de outback. Waar gaat de reis heen?

• 09 December 2014 - 19:52

Marion Rook:

Ziet er erg gezellig uit nu hier is het weer erg misttoostig dus wel een beetje jaloers hoor liefs aan allemaal